Tuesday, October 21, 2008

わたしのらいしゅう

わたしはらいしゅうのもくようびにひこうこでAtlantaへいきます。それからともだちとあいます。わたしのともだちはAtlantaからきました。わたしもうAtlantaへいきました。Atlanta はおもしろいです、があまりにぎやかません。Atlanta のちかてつはやすいです、があまりべんりません。Atlanta のレストランはやすい、があまりおいしいくねいです(except for BBQ places).

Don't get me wrong -- I don't hate Atlanta, it's just that my Japanese skills won't allow me to express my feelings accurately. What I want to say is that Atlanta really wants to be LA, and I don't think that's a good thing to aspire to.

11 comments:

Anonymous said...

I've never been to Atlanta. I hope that you have fun while there. じゃ、また。

??? said...

LA is pretty awesome... But at least you met your friend! I wish I could go to Atlanta.... except that Atlanta's weather don't exactly... agree with me.

layee said...

はじめまして。私はlayeeです。マレーシャUSMの学生です。今いちねんせいです。どうぞよろしく。
Wah, you're a graduate in pre-modern Chinese history.So, do you know Mandarin very well then?

Chiaki said...

Hello. My name is Chiaki and I'm a university student in Japan. Did you enjoy your visiting atlanta? I think you and your friend had a good time!

ペイ! said...

こんにちわ!Stacy-さん!

はじめまして。わたしはぺいです。I just want to comment on your pictures on your last post. They're very neat! すてきですね!

じゃ。。。I'm off.

どぞよろしくおねがいします!
ぺい

~LiNg LInG~ said...

こんにちわ Stacy さん。始めまして、私はAi Lingです。マレーシアの大学生です。いま、私はAtlantaもういきません。Atlantaはきれいですか。大きいですか。面白いところですか。私は外国に遊びにいきたいですよ。

Stephen Boyanton said...

私はアトランタ人です。かぞくは全部アトランタにいます。ほんとうに旅行のひとはアトランタが好きじゃありません。しかしアトランタに住んでいることがいいと思います。はっきりニューヨークのよりアトランタのいいレストラン少なくておもしろくないです。でもアトランタを知っていったら、いいレソトランがあります。

ばりー said...

しゃしんはとてもおもしろい。えはえらいいる。

にほんおがくせい

Stephen Boyanton said...

ステイシーさん、もっとハード・ゲイがありません。いや、いや。

ばりー said...

すみまsねが、Atlantaがいちどもかんがえます。いつもつまらないです。あつくて、ちさいいまちです。
バリーニホンオガクセイ

ÞũŋҜ РŗĩйĈ€źžŻ said...

私も日本語が習っている人です。たくさん単語は知りません。ときどき、悲しいですよ。でも、大丈夫です。一緒にがんばります。